wtorek, 23 czerwca 2015

Desert

 
(pics. Anna, wearing Dresslink skirt & hat, Second Hand top & Allegro shoes)

Już w tamten piątek miałam ostatnie zaliczenie, później musiałam się tylko spakować i wróciłam do domu na całe 3 miesiące.  W końcu upragniony odpoczynek i spokój. Przez ostatni miesiąc głównie skupiałam się na nauce, śniły mi się w nocy obrazy, które uczyłam się na egzaminy. Sesja zdana, całkiem ładnie, ja jestem z niej zadowolona. Teraz w końcu mogę zabrać się za bloga. Zaczęłam nawet ćwiczyć (co jest do mnie bardzo nie podobne). Dziwnie jest co dwa dni przeznaczać godzinę na ćwiczenia. Jeszcze gorsze są zakwasy, z którymi nie żegnam się od piątku. Jednak dzisiaj, nie było aż tak źle, mniej się męczyłam. Zobaczymy co osiągnę po tych trzech miesiącach.
W końcu chcę także zmienić co nie co w moim pokoju, już dzisiaj rozebrałam łóżko, jutro czas na biurko, a później szafa. Jeżeli będę zadowolona z efektów to może zrobię posta :D


PL: Ten zestaw chciałam aby przypominał trochę styl boho- głównie sprawia to spódnica i brązowy kapelusz ze sklepu Dresslink. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy w tym sklepie, to tanie, oryginalne ubrania. Sama nie wiedziałam co wybrać, tak bardzo mi się wszystko podobało. W sklepie jest pełno ubrań na lato, które wyglądają bardzo efektywnie. Gdy zobaczyłam tą spódnicę to od razu się w niej zakochałam. Noszę ją jak najczęściej- wspaniale wygląda, zwłaszcza z trampkami. Wiem także, że i na jesień będe mogła ją ubierać do martensów, czy wysokich butów. Od dawna marzyłam o brązowym kapeluszu, no i w końcu go mam! Ten jest solidnie wykonany, oraz idealnie wygląda na żywo jak i na zdjęciach. Ogólnie każdemu polecam ten sklep! Nie na dodatek, że rzeczy są dobrze zrobione, to tanie!

ENG: When I look at this look I think that it's boho. It is becoause of this maxi skirt and brown hat from Dresslink. First what I saw on this shop, that there are many oryginal cheap clothes. I didn't know what I want to choose. I like everything. There are many clothes for summer. When I saw this skirt I wanted it.  I can wear it all the time- it looks really good with sneakers. I know that I want to wear it on autumnwith martens or high boots. I dreamt about brown hat,  and I have it now! It's really good, and I looks amazing on photos and on real. I really recommendet this shop!












13 komentarzy:

  1. Ciekawy look oraz fajnie wykonane zdjęcia ;) Zapraszam na mojego bloga http://bytisia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica mega, zdjęcia robią ogromne wrażenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia! Ta spódnica jest meeega ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, najbardziej z calego zestawu podoba mi się ta koronkowa spódnica. Wygląda bardzo festiwalowo. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o spódnicach w kształcie A.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/zielono-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty !!
    Zapraszam do mnie -- > www.pastelowamoda.blogspot.com
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Mi został jeszcze jeden egzamin. Zestaw udany, wszystko bardzo do siebie pasuje. Jest oryginalnie! :)
    Wytrwałości w ćwiczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna spódnica! ja także zabieram się za pokój - czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz genialne stylizacje! Świetny gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie miejsca, gdzie to jest?:)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)