niedziela, 19 lipca 2015

Black shoeholic



(wearing H&M top, hat & boots, Zara jacket, Centro backpack & House skirt)

Wczoraj robiłam porządek w mojej szafie- ze względu na przemeblowanie pokoju. Doszłam do wniosku, że mam bardzo dużo ubrań, a jak przyszło co do czego, to nie wiedziałam w co się ubrać. Ledwo wszystkie zmieściłam w wielkiej szafie, a i tak najchętniej bym poszła na zakupy i wykupiła cały sklep. Coraz więcej kupuję czarnych ubrań- niedawno czarna spódniczka, a w czwartek, gdy szłam do przymierzalni miałam czarne bluzki, buty, spodenki. Wszystko czarne. Ten kolor do mnie przemawia- do wszystkiego idealnie pasuje, a gdy zestawię same czarne ubrania, wyglądają one jeszcze lepiej. Ostatnimi dniami byłam zajęta robieniem przemeblowania w pokoju. Zostało mi niewiele rzeczy, które prawdopodobnie pojawią się już do końca wakacji. Może uda mi się wtedy dodać posta z małym oprowadzaniem, wraz z pomysłami, jak taniej umeblować pokój?



PL: Spódniczkę kupiłam dobre półtora miesiąca temu- w outlecie z przecenionymi sieciówkami. Nigdy nie dałabym za nią tych 100 zł, które wcześniej kosztowała, jednak po przecenie do 40, stwierdziłam, że jest idealna, i tania. Uwielbiam takie sklepy- są dla mnie istnym rajem, gdy widzę przecenioną rzecz chcę od razu ją kupić. Buty kupiłam także na przecenie, są nowiutkie, mają 3 dni, a po ich zakupie stwierdziłam, że mogę być uznana za butoholiczkę- ale ja zbieram tylko czarne buty. Co sądzicie o całości?
ENG: This skirt I bought about 1,5 months ago- in outlet, where I can find sale clothes from evry known shop. I will never pay for dress like  this 100 zlotych, but when I saw that is for 40 I felt in love. I like shops like this- they are haven for me. I bought this boots 3 days ago, and after this I became a shoesholic- but I collect onlny black boots.













9 komentarzy:

  1. Być może tak bardzo lubisz ten kolor, ponieważ zdajesz sobie sprawę z tego, iż pasuje Ci, jak mało komu? :) Myślę, że bez dwóch zdań coś w tym jest! :)
    Ja lubię tę barwę, jednak nie mam jej tak pełno w swojej szafie, jak Ty ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny masz kolorek włosów <3. Jakbym widziała moją przyjaciółkę- czarny, czarny, czarny, czarny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię czerń, choć wybieram ją głównie jesienią i zimą. Tobie idealnie pasuje ten kolor! Buty masz świetnie! Nie mogę się doczekać postu, w którym pokażesz swój pokój ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci bardzo ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z przedmówczynią, pasuje Ci ten kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię czerń, więc się nie dziwię :) buty masz świetne i zaczynam żałować, że ich nie kupiłam, chociaż widziałam w sklepie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie przeczytaj książkę "Slow Fashion". Istnieje spora szansa, że wprowadzi pozytywne zmiany w Twoim życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. great style!

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring my new DRAPED SHIRT
    Let me know what you think about it :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)