środa, 22 lipca 2015

Skirt or shorts?



 (wearing H&M shorts & boots, Centro backpack, Second Hand top, BornPrettyStore necklace, DressLink hat & Vinted sunglasses)

Lubię oryginalne ubrania, które różnią się od takich zwykłych. Chyba można już było to zobaczyć. Uwielbiam tiulowe lub koronkowe spódniczki, kapelusze, wzorzyste spodenki, zupełnie inne buty. Noszę takie ubrania, które są na większe wyjście, czasem na bal (tiulowe spódnice). A teraz do szafy trafiły mi nie to spodenki, ni to spódniczka. W spodenkach nie lubię tego, że są zwykle dość obcisłe i pokazują za duże biodra. Za to w krótkich spódniczkach nie lubię tego, że gdy mnie podwieje można zobaczyć moją bieliznę. Znalazłam w końcu wyjście- spodenki, które mają dosyć szerokie nogawki, ale nie pogrubiają bioder, lub jak ktoś woli- spódniczka, która ma nogawki. W momencie gdy stoję, wygląda jakby to była dosyć krótka spódniczka, jednak gdy chodzę- widać, że są to spodenki. Są one oryginalne- jak połowa moich ubrań. Noszę je jak najczęściej, bo są bardzo wygodne!



PL: Spodenki te idealnie pasują do wszystkiego- czy to luźniejszych bluzek, czy obcisłych. Są w neutralnym czarnym kolorze (jak połowa moich ubrań) więc mogę pobawić się wzorem na bluzce, tak jak teraz. Mam na sobie dzisiaj bluzkę z lumpeksu, którą kupiłam w tamtym roku za 2 złote. Na głowie obowiązkowy kapelusz, a na plecach plecak- w którym ponownie już jestem zauroczona.

ENG: This shorts fit to everyting- bigger tops, or smaller. It's black colour, very neutral, so I can have fun with print on top. This top is from second hand, I bought it last summer. You know that I really like hats, so I need to have this hat on my head, and on my back- my backpack. 
















10 komentarzy:

  1. Super stylizacja ! Co do spodenek, też bardzo lubię takie rozwiązania. Do tego rewelacyjny naszyjnik ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw ! spodenki idealne na lato, luźne i stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kapelusz! wyglądasz perfekcyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylóweczka! :) Fajny kapelusz, już od pół roku szukam podobnego, ale zawsze albo za duży albo za mały :/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny set, zapraszam do mnie w wolnej chwili pzdr http://adrianaemfashion.blogspot.com/2015/07/military-style-summer-trousers-in.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! Fajna koszulka :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look i uroczy kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. Skojarzyła mi się z tymi festiwalowymi. Kapelusze są z pewnością ciekawym dodatkiem. Plecak jest przypieczętowaniem looku, dodaje charakteru.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodenki! Bardzo fajne połączenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)