piątek, 3 lipca 2015

Aztec jumpsuit

(wearing Dresslink jumpsuit & hat, New Look sweater, DeeZee boots & Bornprettystore jewellery)

Wakacje w pełni, już dzisiaj jadę do stolicy, posiedzieć tam kilka dni, oraz mam zamiar pojechać na Festiwal Kolorów do Łodzi. Później będe musiała zabrać się za pokój, a co będę robić przez resztę wakacje, tego sama nie wiem.



PL: Oto i zestaw z azteckim kombinezonem z http://dresslink.com. Jako ze jest okres festiwalów, stwierdziłam ze mozna idealnie go dopasować wlasnie do takiego wydarzenia. Moze nie jest to zestaw typowo festiwalowy- wiecej tu elegancko niz boho, ale na pewno na festiwalu zwracałby uwagę. Przedstawiam Wam także moje nowe buty z DeeZee. Sa strasznie wygodne i mimo ze sa gumowe, to idealne według mnie na lato!

ENG: This is look with http://dresslink.com jumpsuit. Now it's a time of festivals, so I though i can made festival look. I think that this outfilt is not only for festivals, and it doesnt look like typical- because i think that is more elegance that boho- i think that is good for this events. Here You can see also my new boots from DeeZee, i really love it!











7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ! kombinezon w połączeniu z kardiganem i kapeluszem wygląda niebanalnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega jest ten kombinezon :) Lubię takie wzory!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kombinezony! Ten Twój super jest!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. This jumpsuit, jacket combination is great! Fabulous post!
    hello@CoutureBoudoir.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny look, jedynie buty nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)